צרפת-ארגנטינה בשמינית, דנמרק מול קרואטיה

אלופות העבר ייפגשו מוקדם מהצפוי. הסקנדינבים ינסו להפתיע את הנבחרת מהבלקן, אורוגוואי תשחק מול פורטוגל, ספרד נגד רוסיה

מערכת אתר ערוץ הספורט  26.06.18 - 22:53
תחילת כתבה

תמונת שמינית הגמר מתחילה להתבהר כשארבעה מתוך שמונת הבתים כבר הוכרעו, והיום (שלישי) קיבלנו דרמה ענקית. המפגש הגדול ביותר שצפוי לנו בשלב 16 האחרונות הוא בין שתי אלופות עבר, צרפת, שסיימה ראשונה בבית ג', וארגנטינה, שסיימה במקום השני בבית ד'.

המפגש בין צרפת לארגנטינה יהיה זה שיפתח את שמינית הגמר, והוא ייערך ביום שבת ב-17:00 בקאזאן. שתי הנבחרות נפגשו פעמיים בעבר בגביע העולם, ב-1930 וב-1978, ובשני המקרים האלביסלסטה יצאה עם ידה על העליונה.

עוד בשבת, ייפגשו מנצחת בית א', אורוגוואי, שזכתה בגביע העולם ב-1930 ו-1950, ופורטוגל, שסיימה כסגניתה של ספרד בבית ב'. המפגש ייערך ב-21:00 בסוצ'י, בו נערך גם המשחק הראשון של אלופת אירופה בטורניר, שהסתיים ב-3:3 בדרבי של חצי האי האיברי. רבע הגמר הראשון יפגיש את המנצחת המפגש הזה והמנצחת בין צרפת לארגנטינה.

בצד השני של ההצלבה, קרואטיה, שסיימה במקום הראשון בבית ד', תפגוש את דנמרק, סגנית בית ג'. המשחק בין השתיים ייערך ביום ראשון ב-21:00 בניז'ני נובגורוד. המנצחת בדו קרב הזה תתמודד מול המנצחת במפגש בין ספרד, שסיימה ראשונה בבית ב', ורוסיה. המארחת תקווה להדהים את לה רוחה במשחק שייערך ביום ראשון ב-17:00 באצטדיון לוז'ניקי, שיארח כמובן גם את גמר המונדיאל ב-15 ביולי.

הדפס