ניימאר: "דמעות של שמחה. החיים לא קלים"

כוכב ברזיל אחרי ה-0:2 על קוסטה ריקה. סילבה: "הוא יגיע רגוע יותר למשחק השלישי". ז'סוס: "מפחדים מההתקפה שלנו"

מערכת אתר ערוץ הספורט  22.06.18 - 17:29
תחילת כתבהצפו בתקציר של ברזיל (באדיבות כאן 11)

בשיניים ובציפורניים. נבחרת ברזיל רשמה היום (שישי) את ניצחון הבכורה שלה במונדיאל לאחר 0:2 קשה על קוסטה ריקה משני שערים בתוספת הזמן של פליפה קוטיניו וניימאר. בעקבות הניצחון עלו הסלסאו לפחות זמנית לפסגת בית ה' ועשו צעד משמעותי לעבר עליה לשמינית הגמר.

  • קוסובו הגדולה: 1:2 דרמטי לשוויץ על סרביה
  • התרחישים: סרביה צריכה לנצח, תיקו יעלה את ברזיל
  • יזע ודמעות: 0:2 קשה לברזיל על קוסטה ריקה
  • מספיק בקושי: הרשת לא מפרגנת לברזיל
  • ג'אקה על החגיגה: "לא שלחתי מסר לסרביה"
  • ניימאר שכבש את השער השני ופרץ בבכי כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אף אחד לא מבין מאיפה הגעתי לאן שהגעתי. הדמעות הם של שמחה, של הקלה. בחיים שלי שום דבר לא היה קל. וזה גם לא הולך להיות קל עכשיו, נכון? החלום נמשך. ברכות לבחורים על המשחק".

    תיאגו סילבה הסביר מה פשר הדמעות של ניימאר בסיום: "זה היה משחק מאתגר. אני חושב שהוא הוריד הרבה מאוד לחץ לקראת המשחק השלישי ועכשיו הוא יהיה יותר רגוע. זה טוב לכולם. הוא בכה מכיוון שרק הוא יודע מה זה להיו כאן ולשחק בגביע העולם".

    "פחות חשוב לי שנהיה ראשונים בבית", סיכם מאמן ברזיל, טיטה, "הכי חשוב לי שנשתפר ממשחק למשחק. היום שיחקנו טוב ויצרנו המון מצבים, נבאס פשוט עצר הכל. ניימאר היה בחוץ שלושה חודשים בגלל פציעה, הוא אנושי וזה לוקח זמן לחזור לשיא היכולת".

    "כל הנבחרות שבאות לשחק מול ברזיל סוגרות את המשחק מפחד בגלל ההתקפה הטובה שלנו", סיפר גבריאל ז'סוס בסיום המשחק. "זה מתחיל בשוער אליסון, ממשיך בהגנה, דרך הקישור עד אליי".

    החלוץ של מנצ'סטר סיטי שבישל די במקרה את השער הראשון של קוטיניו הוסיף: "המונדיאל לא הולך להיות קל. אנחנו יודעים שמשחקים כאלה לא פשוטים בכלל. אפילו מסובכים. היום עשינו לזה סוף, בדרך הברזילאית. אבל אף אחד לא רוצה לעבור את מה שעברנו היום".

    קיילור נבאס, שוערה של קוסטה ריקה שהודחה, אמר: "אנחנו הולכים הביתה עם ראש מורם. הגנו על החולצה עד הסוף וככה זה לפעמים כדורגל. זה קשה לקבל את ההפסד, כי עשינו מאמץ גדול למנוע אותו. נלחמנו כל המשחק וזה לא הספיק לצערי. זה עצוב להיות מודחים מגביע העולם כי עבדנו בשביל להגיע לפה".
    הדפס