לואיס אנריקה: "גאה ונרגש לאמן את ספרד"

המאמן החדש של הנבחרת ערך סיור במתקן האימונים: "חלמתי להגיע לכאן"

מערכת אתר ערוץ הספורט  17.07.18 - 20:32
(getty)
(getty)
תחילת כתבה

נבחרת ספרד יוצאת לדרך חדשה. לואיס אנריקה, מאמנה הטרי של לה רוחה, שיוצג באופן רשמי ביום חמישי, סייר היום (שלישי) עם צוותו המקצועי בבית הנבחרות במדריד וערך היכרות עם עובדי המתקן. אנריקה בן ה-48 מחליף בתפקיד את פרננדו היירו שאימן את ספרד במונדיאל ועזב בסיומו.

"אני גאה ונרגש להיות כאן", סיפר אנריקה, "תמיד אמרתי שזאת אחת המטרות בקריירה שלי. ההזדמנות נפלה בחלקי ואני מאמין שאני מוכן. אני ממש מצפה להמשך. המטרה היא לשחק כדורגל יפה ולנצח".

אנריקה יערוך את הבכורה כמאמן ספרד בספטמבר מול אנגליה באצטדיון וומבלי במסגרת ליגת האומות, לא אימן מאז נפרד מברצלונה בקיץ הקודם. אחרי שאימן את בארסה ב', רומא וסלטה ויגו, המאמן רשם הצלחה גדולה עם 9 תארים בבארסה בין 2014 ל-2017, כולל טרבל בעונת הבכורה שלו.

אנריקה הועדף על פני קיקה סאנצ'ס פלורס ומיצ'ל, והוא ישוב לאמן אחרי הפסקה של שנה. אקס ברצלונה ישתף פעולה עם חוסה פרנסיסקו מולינה שמונה למנהל הספורטיבי. מולינה הוא שוער העבר של דפורטיבו לה קורוניה ואתלטיקו מדריד, בין היתר, אימן לאחרונה באתלטיקו סן לואיס המקסיקנית, ממנה פוטר בחודש פברואר. לפני כן הוא אימן את ויאריאל, חטאפה, קיצ'י מהונג קונג ואתלטיקו קולקאטה ההודית.

הדפס