צפו בחגיגות. פקרמן: "פלקאו סמל קולומביה"

לוס קפטרוס בטירוף מה-0:3 על פולין. מינה: "מודה לאלוהים על השער"

מערכת אתר ערוץ הספורט  25.06.18 - 07:14
תחילת כתבה

(בווידאו: חגיגות הניצחון בבוגוטה)

המשימה עדיין לא הושלמה, אבל קולומביה עשתה אתמול (ראשון) צעד משמעותי מאוד בדרך לשמינית הגמר. לוס קפטרוס הגיעו לעימות חזיתי מול נבחרת פולין, כאשר המפסידה הולכת הביתה עוד לפני המחזור האחרון בשלב הבתים. הדרום אמריקאים רקדו על הדשא ואחרי 90 דקות לוח התוצאות הראה על 0:3 מוחץ. כעת: ניצחון קולומביאני מול סנגל יעלה אותה לשלב הנוקאאוט.

  • יום שני ישיר ב-17:00 ב-5SPORT וב-5SPORTHD: אורוגוואי מול רוסיה.
  • יום שני ישיר ב-21:00 ב-5SPORT וב-5SPORTHD: איראן מול פורטוגל.
  • תאמינו או לא, אבל הניצחון של קולומביה על פולין היה הניצחון ראשון של מאמן ארגנטינאי במונדיאל 2018. לא פחות מחמישה מאמנים ארגנטינאים מדריכים נבחרות בטורניר הנוכחי ורק כעת, אחרי 11 ימי משחקים, הושג ניצחון ראשון למאמן ארגנטינאי.

    המאמן חוסה פקרמן שיחרר הרבה אוויר בסיום ובעיקר החמיא לרדאמל פלקאו, שכבש את שער הבכורה שלו במונדיאל: "השער של פלקאו היה אחד הרגעים המרגשים של המשחק. הוא סמל של הנבחרת הלאומית, סמל של הכדורגל הקולומביאני. תמיד קיווינו שהוא יכבוש ושיהיה כשיר. אנחנו רוצים לעזור לו כקבוצה כדי שהוא יראה את הכישרון שלו וינצוץ. העובדה שהוא כבש הייתה חשובה מאוד לא רק למשחק הזה, אלא למשחקים בעתיד".

    פלקאו המאושר התרגש עם שריקת הסיום ואמר: "חלמתי על גול כזה כילד. אני מאוד שמח על הניצחון, על השער, עבור הקבוצה. הוכחנו שאנחנו אפקטיביים ודינמיים".

    הבלם יירי מינה, שכבש את שער היתרון, הוסיף: "אני מודה לאלוהים, אני מקדיש את הגול למשפחתי, חבריי וכל קולומביה. ידענו שיהיה קשה, היינו מפוקסים". על חגיגת הריקוד הוסיף: "ריקוד הוא הדרך לחגוג ולהדגים את השמחה שלנו. יש לנו עוד להשיג, זה לא נגמר פה".

    הדפס