אתם קבעתם: מסי וארגנטינה יעפילו לשמינית

תוצאות הסקר: הבחירה הכי מפתיעה ומה יעלה בגורל ברזיל?

מערכת אתר ערוץ הספורט  25.06.18 - 07:13
תחילת כתבה

המאני טיים האמיתי של המונדיאל בשלבי הנוקאאוט עוד לפנינו, אבל רגע האמת בשלב הבתים כבר כאן והסיבוב השלישי ייצא היום (שני) לדרכו. לכבוד כך, עשינו תמונת מצב וביקשנו מכם להכריע - מי יהיו הנבחרות שיעפילו מכל בית? חלק מהבחירות היו מפתיעות במיוחד.

  • יום שני ישיר ב-17:00 ב-5SPORT וב-5SPORTHD: אורוגוואי מול רוסיה.
  • יום שני ישיר ב-21:00 ב-5SPORT וב-5SPORTHD: איראן מול פורטוגל.
  • שאלנו אתכם מי תסיים ראשונה בבית 1 ובקרב בין רוסיה לאורוגוואי, הרוב בחר דווקא במארחת שקיבלה 52 אחוזים מהקולות לעומת 48 אחוזים של הסלסטה. בבית 2 שאלנו אתכם מי יהיו שתי הנבחרות שיעפילו ובאופן לא מפתיע 92 אחוזים מכם בחרתם בספרד ובפורטוגל שתעפלנה יחד לשלב שמינית הגמר. לעומת זאת, בבית 3 כבר ידוע שצרפת תעפיל, אבל עם מי זה יקרה? אתם בחרתם בדנמרק שקיבלה 84 אחוזים לעומת 16 אחוזים של אוסטרליה.

    בבית 4, אתם עדיין מאמינים בליונל מסי ובארגנטינה שלא תלויים בעצמם אך בכל זאת יעפילו לדעתכם לשלב שמינית הגמר עם 54 אחוזים מהקולות, אל מול 36 אחוזים של ניגריה ו-10 אחוזים של איסלנד. בבית 5, ההימור שלכם הוא שברזיל ושוויץ, השתיים שנפגשו במחזור הפתיחה, תעפלנה יחדיו לשלב הבא. בבית 6, אתם חושבים שמקסיקו וגרמניה תעפלנה עם 87 אחוזים מהקולות, האפשרות השניה עם הכי הרבה הצבעות היא מקסיקו ושבדיה עם שבעה אחוזים בלבד מהקולות (!).

    בית 7 הוא מהבתים החד צדדיים של המונדיאל עד כה, אבל שם השאלה היא מי תסיים ראשונה - אנגליה או בלגיה? למרות השישייה של האנגלים מול פנמה, אתם בחרתם בבלגים, שדרסו 2:5 את תוניסיה ונראים נפלא. הם קיבלו 66 אחוזים לעומת 34 אחוזים של נבחרת שלושת האריות. ובבית 8, אתם קבעתם שקולומביה וסנגל, שיתחרו במחזור האחרון, תעפלנה ביחד עם 55 אחוזים מהקולות.

    הדפס