"שחקני ארגנטינה ביצעו הפיכה נגד סמפאולי"

דיווח: יו"ר ההתאחדות אמר למאמן שאינו מוסמך לקבל החלטות. מראדונה יצא להגנת מסי: "הוא לא יכול להציל את הנבחרת לבד"

מערכת אתר ערוץ הספורט  23.06.18 - 20:59
תחילת כתבה

המתח במחנה נבחרת ארגנטינה שובר שיאים. הערב (שבת) מדווחים כלי התקשורת במדינה שמערכת היחסים בין השחקנים לצוות המקצועי בראשותו של חורחה סמפאולי נמצאת במצב בלתי הפיך, וכי אחרי הפגישה הסוערת יו"ר ההתאחדות, קלאודיו טאפיה, אמר לסמפאולי כי אין לו יותר שום סמכות על השחקנים או יכולת לקבל החלטות. לא ברור איך זה ישפיע על הצבת ההרכב במשחק הגורלי מול ניגריה.

המצב של ארגנטינה כואב ללא מעט אנשים במדינה, אבל מי שתמיד מושך את תשומת הלב הוא דייגו מראדונה. מספר 10 האגדי נצפה במהלך ההפסד לקרואטיה ביציע כשהפנים שלו אומרות הכל, והלילה הוא סיפר מה עמדתו בנוגע למה שקורה. "לא היה שום שינוי בין המשחק מול איסלנד לבין זה שנגד קרואטיה", מראדונה פתח את דבריו, "אי אפשר לזכות במונדיאל בכוחות עצמך. מסי נתן את הכל, אבל הוא לא יכול לפתור את הבעיות של ההתאחדות ושל המאמן שלו".

בהמשך, מראדונה הבהיר שהשחקנים צריכים להרגיש מבוישים: "אם מישהו מסתובב עם שקית קרח על הפנים מבושה, זה לגיטימי. לא יכול להיות שנספוג שלושה שערים מקרואטיה ואף אחד לא יבצע תיקול חזק מעצבים שיראה להם שאי אפשר לחגוג עלינו. הטעות של קבאז'ירו היא משהו שייזכר לדורות".

כוכב העבר הבהיר שיש שוני בין השחקנים היום לבין אלו שייצגו את ארגנטינה בעבר: "כשאני לבשתי את החולצה של ארגנטינה נתתי את החיים שלי, וכך גם היה עם שחקנים כמו קאניג'ה וסימאונה. אשמח לדבר עם השחקנים של הנבחרת ולהסביר להם מה זה להיות שחקן נבחרת".

הדפס