דיווח: מסי יפרוש מהנבחרת במקרה של הדחה

סוער בארגנטינה: גם אגוארו והיגוואין יצטרפו לפרעוש. שחקנים דרשו לפטר את סמפאולי, שהתנצל בפני האוהדים: "אני אשם. מתחנן שתסלחו לי"

מערכת אתר ערוץ הספורט  22.06.18 - 12:39
תחילת כתבה

השפלה, בזיון, תקראו לזה איך שאתם רוצים. נבחרת ארגנטינה חטפה אמש (חמישי) 3:0 כואב מקרואטיה והסתבכה מאוד בקרב על העלייה לשמינית גמר המונדיאל. האלביסלסטה סיפקה תצוגת נפל שספק אם מישהו היה יכול לחזות ועלולה למצוא את עצמה בבית מוקדם מהצפוי.

ברחבי העולם מתרבים דיווחים לפיהם ליונל מסי החליט לפרוש מהנבחרת במקרה של הדחה מהמונדיאל כבר בשלב הבתים. חוץ ממנו, כך טוענים, הצטרפו להחלטה גם שחקנים בכירים נוספים כמו סרחיו אגוארו וגונסאלו היגוואין.

אם זה לא מספיק, בכלי התקשורת בארגנטינה דיווחו הבוקר ששחקני הנבחרת התאגדו כולם ודרשו שסמפאולי לא יאמן אותם במשחק האחרון בשלב הבתים מול ניגריה וזה שגם יכריע האם האלביסלסטה תעפיל לשמינית הגמר או תודח בבושת פנים כבר בשלב הראשון. על פי הדיווחים, בין השחקנים למאמן יש משבר אמון חריף והם דרשו מראשי ההתאחדות לפטר אותו לפני המשחק מול האפריקאים.

סמפאולי ספג קריאות בוז וקללות מהאוהדים הארגנטינים הזועמים בניז'ני נובגורוד. "אני האחראי להחלטות הללו וזה לא אנושי להאשים את קבאז'רו", התייחס המאמן לטעות הנוראית של שוערו. "הייתה לי הרבה תקווה ומאוד כואב לי על ההפסד הזה. לא קראתי את המשחק כמו שצריך".

"בתור המאמן, לא הצלחתי למצוא את הקבוצה הנכונה שתלווה את מסי", התייחס סמפאולי לכוכב הגדול, שסיפק משחק נוראי מבחינתו ולא השפיע כלל. "תוכנית המשחק לא עבדה ונהיה חייבים לחכות ולהמר על הסיכוי המינימלי שנותר לנו".

"אני חושב שהמצב בו נמצא הסגל הארגנטיני מאפיל על הגאונות של מסי. הוא מאוד מוגבל בגלל שהקבוצה לא מתחברת אליו בצורה האידיאלית", טען בנוסף סמפאולי. "כמאמנים אנחנו צריכים להבין את הדברים הללו ולנסות להתמודד איתם. אני הייתי זה שצריך לקבל זאת".

"אני לא יודע בנוגע לבושה, אבל אני מרגיש כאב. אני מאמן הרבה מאוד זמן והפסדים כאלו כואבים יותר כשלובשים את מדי הנבחרת שלי. נהיה חייבים לתת את הכל במשחק הראשון כי אין לנו אפשרות אחרת. לא היינו ברמה שציפו מאיתנו בארגנטינה".

"אני מתחנן בפני כל האוהדים שיסלחו לנו. במיוחד אלו שעשו את המאמץ והגיעו לצפות בנו ברוסיה. אני מאמין שעשיתי את העבודה הטובה ביותר שיכולת ואני פשוט לא מצאתי את הדרך לתת להם את מה שהם רצו", חתם סמפאולי.

שחקן הנבחרת לשעבר, פאבלו סבאלטה, לא היסס לתקוף: "זה הפסד מאוד כואב לכל האנשים בארגנטינה, אני לא זוכר הופעה רעה כזאת. זה לא רק הטעויות של ווילי קבאז'רו - כל הקבוצה נראתה חלשה מאוד. לא ראיתי מספיק מליאו מסי ולמה חורחה סמפאולי הוציא את סרחיו אגוארו? למה שלא ישחק איתו ועם היגוואין ביחד?

"כולם יכעסו מאוד בארגנטינה. עבור חלק מהשחקנים זה הסיכוי האחרון לזכות בטורניר גדול, הם כבר הפסידו בשלושה גמרים", הוסיף סבאלטה וטען: "זה הולך להיות קשה עבורם. השחקנים יספגו כל כך הרבה ביקורות בבית".

הדפס