חגיגה ברוסיה. צ'רצ'סוב: "עשינו שיעורי בית"

צפו בטירוף של המארחת. צ'רישב: "הביקורת הניבה פירות"

מערכת אתר ערוץ הספורט  20.06.18 - 07:43
תחילת כתבה

מעל כל הציפיות: רוסיה המשיכה לחלום בגדול אחרי ששוב הרשימה בענק, כשגברה הערב (שלישי) 1:3 על מצרים. מהשוער דרך השחקנים ועד הקהל, המארחת מציגה כדורגל נהדר ותוצאות שבוודאי רבים לא דמיינו. הרוסים הבטיחו מעשית את עלייתם לשמינית, כשההעפלה תהפוך לרשמית אם ערב הסעודית תשמוט נקודות מול אורוגוואי.

דניס צ'רישב, מלך שערי המונדיאל ביחד עם כריסטיאנו רונאלדו, שוב הצטיין כשכבש את שערו השלישי בטורניר. "הביקורת הניבה פירות", הוא תיאר את התחושות בסיום, "החבר'ה כאן נתנו עבודה נהדרת. כיף לנצח אחרי משחק מושלם מבחינתנו".

יושב ראש ההתאחדות הרוסית, לאוניד פדון חגג: "סופר, סופר, סופר. זה מעל כל מה שחלמנו עליו. התפללנו ועשינוה כל כדי שזה יקרה. העפלנו ב-99% לשלב הבתים".

רומאן זובנין הצטרף לדברים: "כולנו עייפים. זה נראה מבחוץ שזה קל, אבל השקענו 150%. נשכח מהמשחק הזה ונתמקד בהתמודדות מול אורווגאי".

"הגביע לא מוענק לנבחרת שכבשה ראשונה שמונה שערים. עשינו צעד חשוב לעבר השלב הבא ועכשיו אנחנו צריכים להיות מוכנים למה שיגיע", טען המאמן סטניסלב צ'רצ'סוב. "חייבים לעשות את שיעורי הבית שלנו. אנחנו מעולם לא משתמשים במילה 'בעיה' פה".

כנשאל בסיום על האפשרות ששחקניו השתמשו בחומרים ממריצים, הגיב צ'רצ'סוב בזעם לשאלה ועזב את עמדת הראיונות.

מן העבר השני, מצרים ירדה מאוכזבת אחרי שאיבדה כמעט באופן סופי סיכוי להעפיל לשמינית הגמר. "לא חושב שלא היינו מרוכזים, פשוט לא שיחקנו טוב בהגנה", מאמן מצרים, הקטור קופר, תיאר את התחושות, "אני מרוצה מאיך שיחקנו. לפעמים צריך לדעת לנצל את ההזדמנויות שיש לך".

בהמשך, המאמן הסביר את השתלשלות האירועים שהובילה לשילובו של סלאח: "מה היה קורה אם סלאח היה כשיר במאת האחוזים? קשה לדעת. הרופאים אמרו לי שהוא כשיר. הוא לא התאמן עם הקבוצה, אלא התאמן בצורה נפרדת. הוא היה מעט מוגבל, אבל בסך הכל היה לו משחק טוב מול רוסיה".

בסיום, קופר התיחס לעתידו בנבחרת: "זה לא תלוי בי. אם האנשים שאחראיים על קבלת ההחלטות לא יהיו מרוצים מהעבודה שלי, אז אעזוב. יש לנו עוד משחק אחד ואני מרוכז בו".

הדפס