צ'רצ'סוב: "אני רגוע. מכיר את השחקנים שלי"

רוסיה פתחה עם ניצחון ענק. צ'רישב: "מקווה שאקבל צ'אנס"

מערכת אתר ערוץ הספורט  14.06.18 - 20:23
תחילת כתבה

צפו בתקציר הניצחון הענק של רוסיה (באדיבות כאן 11) >>>

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >


טירוף רוסי. ארבע שנים של המתנה התפוצצו להן עם משחק פתיחה שהצית את הדמיון. המארחת הביסה, רמסה, פירקה 0:5 את ערב הסעודית וסיפקה הרבה סיבות לגאווה. רוסיה הגיעה לטורניר הזה במומנטום נוראי וללא אף ניצחון ב-2018.

המארחת ידעה לעמוד בציפיות של אוהדיה ועשתה אף יותר מזה, עם תצוגת תכלית שבאה לידי ביטוי בעיקר במחצית השנייה עם החילופים של צ'רצ'סוב. ערב הסעודית היוותה רק תפאורה לחגיגה, עליה ידובר לפחות עד למחזור השני מול מצרים.

סטניסלב צ'רצ'סוב נשמע מרוצה בסיום: "יכולות האימון שלי הן לפעמים מקור להנאה עבור האוהדים ולפעמים פחות, אבל אנחנו תמיד כנים עם מה שאנחנו עושים. הייתי מאוד רגוע אתמול וגם היום כי אני מכיר את השחקנים שלי. זה תענוג לעבוד איתם, כל מאמן תלוי בשחקנים שלו. אין לי סיבה להיות לחוץ".

"אני האבא הכי מאושר בעולם", דניס צ'רישב חגג את הצמד. "אני שמח שהבקעתי וסיפקתי מקור לגאווה לילד שלי. אני לא יודע אם אשחק במשחק הבא, אבל אני יכול לקוות שיתנו לי קרדיט".

"לא הייתי יכול לחלום על משהו כזה, עדיין הייתי רק שמח להיות בסגל", הודה צ'רישב וסיפר: "השער השני הוא משהו שעבדנו עליו האימונים. ניסיתי להיות קרוב לארטם דזיובה, הוא הוריד לי את הכדור ופשוט בעטתי בו. אפילו זמן לחשוב".

שחקן נוסף שעשה את השינוי הוא ארטם דזיובה, שכבש דקה אחרי שעלה מהספסל והוסיף בישול. "אני אוהב שערים מהסוג הזה. אחרי שכבשתי, פשוט התפוצצתי", סיפר החלוץ. "חיכיתי כל כך הרבה זמן להשתחרר ככה ואחרי שחגגתי, לא הצלחתי להתאושש במשך עשר דקות. ראיתי שחור בעיניים במשך חמש דקות".
הדפס